מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה:

כל הרוכש מוצר באתר www.electriconline.co.il רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (“חוק הגנת הצרכן”). חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבניהם.

בעסקת מכר מרחוק לרכישת מוצר יש להודיע לבית העסק בכתב על ביטול העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבניהם. את בקשת הביטול ניתן לשלוח למייל ל- support@electriconline.co.il או בוואצפ 055-2862288, יש לשמור אישור שליחה בשני המקרים.

ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

החזרת מוצר מכל סיבה שהיא תתאפשר רק אם לא נעשה במוצר שימוש והוא מוחזר באריזתו המקורית ללא כל פגם או נזק. ההחזרה תעשה על ידי הלקוח למשרדי החברה.

כל ביטול עסקה על פי התקנות מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5 אחוזים ממחיר הטובין או השירות או מאה שקלים, לפי הנמוך. במידה והעסקה נעשתה בכרטיס אשראי רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום אשר נגבה ממנו בגין הביטול על ידי חברות האשראי.

ביטול הזמנה באתר טרם קבלת המוצר ובסמוך להזמנה

ניתן לבטל את העסקה שביצעת טרם קבלת המוצר תוך 24 שעות. אם עבר 24 שעות יש להמתין עד לקבלת המוצר וניתן להחזיר לפי מדיניות החזרת מוצרים. 

*כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזר המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף הקופסא(לא הרוסה לא מודבקת) ועם כל הפריטים הנלווים.